Powered By Blogger

Followers

Monday, August 15, 2011

wahai hati..T_T

assalamualaikum..;)

entry before nih sudah pon bercakap mengenai sesuatu yang tak pernah sudah..aku pk, lepas dah tulis entry tu, aku akan mendapat semangat atau rasa yang lain dalam hati..tapi rupanya tak pon..waaa~ knape masih perlu ada rasih pedih+sakit+cemburu+sedih giloss..??T_T
kenapa hati ni selalu cemburu dengan manusia lain??noah, kau jangan lah macam ni..mungkin bukan rezeki kau lagi untuk mendapat apa yang kau inginkan..mungkin apa yang kau minta belum dimakbulkan kerana mungkin Allah nak uji sejauh mana kau mampu bertahan..mungkin apa yang kau minta bukanlah yang terbaik untuk diri kau..

tapi hati ni mcam selalu dirasuk syaitan..?bulan puasa ni syaitan,tolonglah jangan pengaruhi aku..(org cakap xsemua syaitan kene ikat..keh3)..tolonglah jangan buat aku rasa seperti apa yang aku rasakan sekarang..sakit woo~ mane boleh tahan kalau macam ni sepanjang hidup..mmg kering lah aku sebab kalau berterusan rasa ni, aku memang akan lost appetite..hati, janganlah selalu cemburukan manusia tu..pleasee~ hati, hidup ni x selalunya indah..paham..?so just please..ingatkan Allah noah..kita ni hanya hamba Tuhan..

di blog yang aku baca td juga ada menyatakan bahawa janganlah selalu cemburukan dengan kelebihan orang lain..cuba2lah untuk bersyukur dengan apa yang kia miliki sekarang..YA ALLAH, selamatkanlah hati ku dari terus cemburukan dengan kelebihan orang lain, dan jadikanlah aku insan yang sering bersyukur dengan kurniaan-MU..semoga dimakbulkan..amin..

salam 1 malaysia,1 upsi,1 ramadhan..

No comments:

Post a Comment

Muzik Taik Bintang