Powered By Blogger

Followers

Tuesday, August 9, 2011

assalamualaikum..;)
lamenye dah x berblog..hihihi..emm,entry kali ni aku dah membuat keputusan muktamad untuk menjadikan blog aku sebagai diari elektronik..(ceh,ayat orang baru nk berblog)..
sejak minggu lepas, aku rase cemas je, x tau lah knape..sehinggalah hari ini, hari yang aku tau akan sampai dimana aku akan berasa sakit hati gila babas..yeaah~! i like it bebeh! T_T
nak kate sakit hati sangat pon x lah jugak sebenarnya , tapi sebenarnya lebih kepada kuciwa dan perit..(acece,stat la tu jiwang aku)..

aku x faham, betul2 x faham dengan manusia yang hanya mementingkan perasaan dia sorang je..memang la kadang2 kita x boleh nak amek port sangat dengan feeling orang lain, tapi pada aku kalau dah sampai tahap memfeelingkan manusia lain aka l.o.v.e macam x patut kot..kalau nak sangat pon lah kan , jangan la over the top bro..kasik kesian la sikit..kau dah buat pempuan tu habis gila bayang kat ko, pastu ko boleh wat dunno je kan..hadekepatot! bulan2 pose plak tu..kau kasik hentam pempuan tu tiaw2 habis, ayat memang power ali cafe, pastu ko bia mcm sampah gula2..haaa, ni lah yang dikatakan habis manis sepah dibuang..

jangan la bro, kau tinggi kot blaja..bile tanye spm kau dulu dapat brape, ko cakap 9a..msok u amek kaunseling, tapi aku x rase sikit pon ilmu yang kau dapat ko apply kan dalam life kau even dari sem 1 sampai sem 6 dapat dekan..3.9 above kot..muet band 5 kot..tapi ilmu kaunseling apa yang kau amek untuk memahami manusia sekeliling kau??tell me..kau hanya nak jaga hati parents kau, siblings kau, 'BFF' kau..kawan2 yang kau baru kenal, amek mudah..macam sial lah, puihh! (kl gangster..;p)

say SORRY la bro..tau la sikit budi bahasa..kau pon bukan datang dari KL sampai xtau BUDI BAHASA..ikhlas..ni x, cakap sori tapi ayat seterusnya ko bikin macam ni "kalau x nak terima, xpelah,dah x boleh nak buat apa2 lah"..gua sengat lu baru tau..nampak sangat x rase bersalah atas kesalahan kau..susah la kalau ada kenal manusia macam ni..nak semua bergantung pada takdir..kalau ada, adalah..kalau xde, nak buat mcam mane..hak tuih la, usaha xde nak terus tawakal..try to be more responsible for what u have done lah..kalau betul2 ikhlas, manusia lain boleh nampak ikhlas tu..k, hope ubah la perangai bila meningkat ke alam yang lebih tua..

salam sayang untuk semua..;)

-don't say you love me, unless you mean it. cuz I might do something crazy like believe it. -

No comments:

Post a Comment

Muzik Taik Bintang