Powered By Blogger

Followers

Monday, March 21, 2011

sempat lagi..

assalamualaikum~~:)
jam tepat menunjukkan pukul 12.10 am bile aku setat menekan huruf a..(merepek)..
aritu (agak lame dah sebenarnye..sebab tu tajuk entry sempat lagi) ade buat bengkel senaman dan urutan bayi dan kanak-kanak bagi asaimen yang diberi..trimas lah sebab banyak gila asaimen bengel sem ni sampai da muak, mual, muntah dan sebagainya yang over..haha..(ok merepek lagi)..
banyak benda yang aku pelajari dan dipelajarkan sepanjang nak lancarkan bengkel..and here the hasil of the bengkel..(tunjuk hasil je sebab malas nak upload banyak2 gambar..gahaha..)

muka semangat+x ikhlas aku buat kerja..haha

iffah aqilah sedang mengedit montaj~~

makan time!!(lapar gila weh sebab dari pagi x makan..)

penceramah..muda+berkaliber+dah kawen..:)

nampak sedap kaaan..dr jauh la..meh tengok yang dekat camne rupe makanan tu..
bole pulak an jadik macam ni..padahal dah tempah awal2..nasib baik pakcik, kalau abang dah lame aku sentap..(ayat nak kencang..;p)

muke x ley blah..jannah, iffah, dan baizura..

sangat gembira ye..sangat jelas..haha

sengal~ xD

err,x tau nk buat description ape dah..

oo,lupe ada jantan perkasa dalam group aku..jap eh, bagi tunjuk muke dia..jeng jeng jeng~~

ahaaa~ comel gila kan muka dia~!! hahahaha..(ampun kerol..;p)

ok dah..malas nak upload lagi..nyte everyone~
sekian, wabillah hitaufik wal hidayah..
salam..

My friends are my estate. -Emily Dickinson-

No comments:

Post a Comment

Muzik Taik Bintang