Powered By Blogger

Followers

Wednesday, March 9, 2011

LOST AND NOT FOUND

ASSLAMUALAIKUM..:) (suke tau bagi salam walaupun xde orang blog nih..hihi..)
hilang..bila sesuatu benda tu hilang, kadang-kadang kita rasa sangat geram, kadangkala sedih, kadang lain pula rasa best, kadang yang lain lagi kita rasa macam nak "uurrgghh,bengangnye aku!!" an an..? kalau kita hilang barang contohnya :

kita rasa nak nanges, geram..tapi benda ni boleh ditukar ganti ye x..(btw, i'm promoting my phone~ hehehe..lawa kan..? an an.. :P)

tapi kalau kita kehilangan orang..yang kita sayang..we will remember for the rest of our life..
dan sekarang, i'm feel like i lost someone that i love..again...
n it's not cool at all la weyh..it is because i promise to myself not to lose err him anymore..?hehe, miang lah aku..n now he gone..aigoo~ and i don't knpw when will i found him back..
dan apa yang aku rasa sekarang ialah "uuurrgh, bengangnye aku!!"..
so, pray for me (walaupun xde orang yang bace then macam mane nak pray untuk aku pon x tahu lah..agagaga) i can found him back..
wwuuu~ T_T

(motif sangat tau aku nak amek si sexy nih..haha)
salam 1 upsi..:)

"Absence sharpens love, presence strengthens it." - Thomas Fuller -

No comments:

Post a Comment

Muzik Taik Bintang